Be my Muse.

Har haft så fruktansvärt mkt att göra med diverse hockey/handbolls/innebandy träningar/matcher som jag har fare till och från och emellan med brorsorna så jag har inte haft tid att skriva något sedan i torsdags? Eller var det kanske fredags? Vi tar en liten resumé.

Fredag: Jobbade från 11 - 20. Flöt på bra, det var trevligt att jobba med Jennifer. Åkte hem och käka en pizza, som for the record var awesome!, och kika lite på idol med Mamii och barna. Pallra mig därefter hem till Jens för pokerkväll med honom, brorsan och Molund och en öl. Mycket trevligt, spelade skiten ur brorsan och molund, och de blev allt en jädra match mellan mig och jens där ett tag innan han grundlura mig på allt! Haha. Roligt var det i vilket fall.

Lördag: Satt i ishallen hela förmiddagen med Pontus och kollade på Wille's cup. Dom sopade mattan med kramfors båda lag. Wille gjorde 12 mål sammanlagt, mina bröder är så ruskigt grymma på sport ^^. Klockan 5 for jag till Teeser och började göra mig iordning och runt 7 var vi på plats hemma hos Carro för förfest. Vi spelade Våghals 2, så galet rolig kväll blev det. Bortsätt från att brorsan typ tömde mitt bankkonto på pengar, Doh! Appelbergs hamnade vi på när vi väl drog ut, fick se alla fina personer som gått modevisningen, tjusiga var ni allt. Halv 3 gick jag och Anton och käka nattamat och sen fick jag skjuts hem av Markus, efter att jag trodde att jag hade supe bort Belles lägenhetsnyckel. (Fast de visade sig att jag hade glömt den hos momma -.-'!)

Söndag: Blev liggandes i sängen till 1, fast inte ett dugg bakis! Chockerande eftersom jag drog i mig två vinflarrer själv (!) på bara förferren, och de blev på drinkar (6or) på appelbergs, och tydligen snylta jag massa cider av anton också. Så jag var helt stum över att jag inte ens hade ont i huvudet, en varningsklocka kanske? Haha. Åkte iaf till ishallen för Pontus hockeycup. Dom vann också hela cupen! Sen blev det 2 timmar i gympa hallen på Valla för innebandy matcher.

Måndag: Tog morsans superford till Nosefield och umgicks med Anton heeela dagen lång. Hjälpte honom att plugga, kolla på Top Gear, och filmen Up! och 2 avsnitt av Supernatural, och vet ni, efter många om och nej nej nej!!! så börjar jag faktiskt gilla den seriern! Tog ett tag för mig att inse det, men nu blir det bara till att fixa alla säsonger så jag kan kolla ikapp mig ^^. Hahaha!

Tisdag: Fika på Lilla, först med Anton och Jonas, sen med bara Jonas, efter det med Jules och Elin. Och sen vandra jag och elin hem till henne och har suttit där tills nu. Nu är jag hemma och tänkte slänga mig framför tven och bara slappa lite.  Imorgon och torsdag blir det jobba. Hoppas på att jag får lite på lördag också i baren ^^.!

Chillit peez

Dagen låt: Guns n' Roses - Welcome to the jungel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0