Cause im fighting.

Well, började med jag och mamii drog till kramfors för att köpa nya vinterkläder åt barna. Hon mutade mig med Sylos, så vem kan säga nej till de, även om klockan bara va 10 :o? Väl tillbaka i stan fick jag springa in till StjärnaFyrkant *# för att ladda min phone, glömde laddaren i s-vall tydligen. Skräll mig va? Den där laddaren har snart varit på mer äventyr än mig. Doh.  Anyhow, mötte upp Maria och Micke för en trogen fika på Lilla. Lea ärade oss med ett joinande sista halvtimmen. Good catching up-tid. Kastade mig i bilen runt halv 3 för att ta en tripp till Nosefield och hjälpa min kära vän An-ton att plugga Naturkunskap, pga av prov imorgon. (update: Som han senare fick ett sms om att de var inställt, turungen) Lyckades i vilket fall som helst ganska bra med att få honom att plugga den här gången. Bra jobbat Camii! High Five på den. Tackar. Helén bjöd på ruskigt läcker köttfärslimpa, mumma säger jag bara. Packade in Anton i bilen och tog med honom till stan, efter en snabb visit hos Hampus för tillbaka lämning/lån av tvspel. Vart ju ÄVEN tvunget till att skjutsa Hampus ner till gymet som ligger 150m från hans hus, höjden av lathet kanske?

Plockade upp diverse barn på träning/hos kompisar, och dumpade Anton hos jonas, racerfart bort till apoteket för att plocka upp derest motti som slutade jobbet. Kasta av la familia hemma och sedan tillbaka och hämta A och J, för inköp av väldigt behövliga godsaker inför spelandet av modern warfare 2. Sjukt grymt spel, ville dock inte spela så mycket inför A och J då jag anser att jag måste öva i min ensamhet innan jag ger mig på att utmana dem på sådana spel, haha. Men grymt spel i vilket fall som helst, LÄTT 5 av 5 toasters.

Nu är jag home again och ska krypa ner i min "vattensäng", slå på mitt värme-element för extra mysig känsla och läsa sista sidorna i Camilla Läckbergs Fyrvaktaren. Imorgon blir det en obehagligt tidig morgon för jag ska leka ankmamma.

Peeez folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0