De ä ju som om man inte gjorde annat.

Igår jobbade jag på Valvet, stod upp i flaskbaren mest hela kvällen. Blir stora baren nästa gång.  Vet ni hur kul de är att vara nykter och stå i baren sådär och se hur alla vänner blir fullare och fullare, jag hade många goda skrattstunder åt mina vänner igår iaf ^^ Haha iof så hade jag goda skrattstunder åt folk som inte är mina vänner också, men ja ni fattar.

Får se om de blir jobb på Annandagen igen på Valvet. Nu är de ju fullt med jobb på Remsle ett tag nu innan nyår, så de får väl bli dubbelpass isåfall ;p

Har inte så mkt roligt att berätta, har ju bara jobba och sovit i helgen. Bah :P

Jag tror jag håller på att bli förkyld också :/ Inte bra! tung i huvudet och snorig och ont i halsen, och de bara slog till helt plötsligt inatt, för jag var då inte sjuk igår.


Dennis hade tydligen tagit kort på mig igår när jag stod i baren, jag tycker inte att de va en säll bild, ja kunde väl iaf ha fått kolla in i kameran ;p Fick iaf massa kommentarer om hur snygg jag var i håret igår, det gav mig min egoboost den kvällen iaf ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0