Ett jädra rännande och ett jädra väntande

Idag klev jag upp med tuppen! kl 06.45 var jag uppe och gjorde frukost åt mina små "ankbarn" och skickade ut dem till skoltaxin, hann med att göra en läsläxa också med william som mamma hade glömt. Sen somnade jag framför tv en sväng men det blev bara att kliva upp igen och göra sig iordning för lättlunch med Julan på stan. Mycket trevlig sammanstrålning.Fast först var vi och köpte lunch till Belle och for med den till backen. Efter så körde jag henne till salongen och jag själv åkte upp på skolan med fika och träffa Helene och hjälpte henne lite med hennes klass, vi bestämde att jag ska komma upp oftare haha. En snabbkaffe med Anton efter de, och sen hämtade jag barna på fritids och åkte till City och käkade. Vi satt där en timme och skrattade och hade oss, mysigt med småsyskon ^^. Klockan kvart i 5 åkte vi upp på skolan igen, GB alltså, för pojkarnas handbollsträning, mycket trevlig att kolla på, haha tränarna är klockrena. Sen kom vi hem och åt lite chips och kolla på MoDo - DIF, 2-2, hm bättre kan ni MoDo! 

Nu ska jag nog ta och lägga mig med Camilla Läckbergs Isprinsessan, imorgon blir det jobb 11 -20. Tjing Tjing      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0