God Hjul allesammans

Ja de blir ju som så, eftersom de inte är Jul än förens om 40 min ^^.

Massa jobb hare varit i veckan, och massa julklapps inslagning och julstök. Men NU, nu äre färdigt! Och jag har rimmat på alla mina gåvor, som vanligt ^^. Bara jag som gör de. Bah!
Kungsgranen är uppe och revbensspjällen står i ugnen och första skinkmackan är äten. Nu tycker ja allt att julen kan komma. Fast jag har inte rätta feelingen ändå. De är som konstigt iår, vet dock inte varför. Men jag hoppas den inbefinner sig imorgon. De blir grötfrukost med la familia och sen berättar jag imorrn vad som händer.

Nu ska ja dricka upp mitt glas vin och kolla på film sen sova, för jag är helt DÖD!


Gla påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0