Here i am.

Kan ju tala om att bussresan var grymt dryg. Men de underlättade att ha sällskap och att jag kunde kolla på film på iphonen, me like!  Väntade en lite stund på Anna på T-centralen, hann med bolaget och middag. Nu är vi hemma i hennes lägga och chillar lite. Dricker lite vin och snääckar.

Imorrn ska jag hinna sola, storhandla och göra mig iordning OCH laga nyårsmiddag till mig och änisbanänis. mihihih
Har saknat den här toksnärtan riiiktigt mkt, måste snart flytta hit, så jag får umgås med henne mer. Synd bara att Lillan är enda nere i Skåne, för jag saknar hennes precis lika mycket och de hade ju varit totalt oslagbart om vi 3 hade varit på samma ställe. Mina flickor <3


Näe nu ska jag va social med babyyyyy...

Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0