Hur i hela hellskotta är det möjligt?!

Hej mitt namn är Cami och jag skulle bra gärna vilja veta hur det ens är möjligt att jag har totalmissat att Mötley och Maiden och massa andra grymma band ska spela på Sonisphere!? Jag måste ju bott under en gammal mossig stenjävel inne i den djupaste, mörkaste skogen långt i från civilisationen! Jag vaknade imorse av att jag fick sms av Christer där det stod "Beställ biljetter till mötley crüe och sonisphere nu tycker jag! ;)" Jag kom direkt ur min halvkoma och flög upp ur sängen med sån fart att jag fastnade med foten i täcket och föll som en huggen fura rakt ner i golvet med näsan först, men upp lika snabbt igen och sprang ner till datorn, som min mor ockuperat(eftersom hon spenderar nästan all sin lediga tid vid farmville på fejjan^^.) Stod och trampade som på het glöd och bara skrek "TA UPP EN NY SIDA, TA UPP EN NY SIDA NU NU NU!!" Jag var helt rabbiat. Kikade priser och mängden på biljetterna men kom då på att jag inte riktigt har råd just nu. DARN! Måste ta på mig iaf 2 extra dagar nästa vecka på jobbet så jag kan köpa en biljett. Christer och Matte ska ju dit och har redan biljetter så sällskap behöver jag ju inte vara orolig över. Jag kan bara inte missa de, de finns inte.
 
Har bakat pepparkakor med pojkarna idag också, de va riktigt roligt faktiskt, bortsätt från att min mor har bergis världens TRÅKIGASTE pepparkaksformar. Så kreativ som jag är tog jag fram en liten kniv istället och skar ut mina figuer. Gjorde en gubbe som de såg ut som om någon tagit en tugga av hans huvud och ena ben. Så när dom var färdiggräddade  och jag skulle hä på kristyr brister William ut :" MÄÄH! VEM har tagit en tugga av den här pepparkakan och sen lagt TILLBAKA den??" Där fick jag mig ett gott skratt. Tokunge.
 
Har även varit på posten och hämtat ut mitt töjkitt till örat, så sitter här med olivoljsluktande öra och masserar snibben, detta kommer bli braaa^^.
 
Näe nu ska jag koncentrera mig enbart på RAW - comedyclub
Peeeez peeps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0