Mys i vintermörkret.

När min kära vän Anton ringde imorse och ville att jag skulle fika med honom, insåg jag snabbt att jag var utan bil. Och de är ju typ helt omöjligt att ta sig de 6km till stan utan bil om man bor där min kära mor och platsis valt att bosätta sig, de går ju typ bergis 5 bussar om dan på skitknepiga tider. Men efter en timmes letande av skjuts så kom Anna och Anton och hämtade mig i lill-Tjäll. Tack så väldigt mkt :) Vi strosa runt och kika julklappar, mycket roande inköp som Anton gjorde ;p Vi kikade in på den nyöppnade tattoostudion också, fast vi kollade bara piercingar, så jag måste nog nästan gå dit och bläddra lite i hans alster också och se om han är nå good. På tal om piercingar så har jag fått igenom hela töjspiralen nu, började ju lätt med 2mm (kommer bli större sen) och nu är det bara att vänta någon dag innan jag sätter i tunneln!! Greeeaaat! Anyhow sen övergav Anna oss och vi placerade våra arslen på varsin stol inne på Lilla och fikade. Matte och Hempa joinade oss efter ett tag, och det droppade bara till mer folk undertiden, så efter ytterligare en stund ärade Benji, Petro och Jules oss med sitt härliga sällskap. 
 
Runt 3 slog jag sällskap med Jules upp till brorsan och chilla lite där innan jag åkte till ishallen och vänta på att grabbarnas träning skulle sluta. Hem och hämta bil och åkte sedan och plocka upp Jules igen. Vi åkteb till Momma och lämna en inköpslista inför min och hennes middag på fredag, när jag ska leka Gordon Ramsey igen.
Vi tog superrace-forden ner till Elin och fikade lite bullar och te medans vi skvallra lite om allt som händer i den här stan. var supermysigt med tända ljus ^^.

Köpte med mig en påse ostkrokar och cöla och lånade med filmer från brorsan. Så jag tänkte jag skulle krypa ner och kolla på Transformers 1&2. LÄTT två av tidernas BÄSTA filmer! ÄVEN! att dom ska göra en 3a :o Det är sant! googla om ni inte tror mig ^^. 1 Juli 2011 har den premiär. LOVELY

Näe Peez peeps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0