Så vare ju...

updatering om hur det gick i helgen på Valvet. Min första helg som bartender i stora baren nere. Det gick super tycker jag! Och dom andra var jätte positiva, så de kändes kul :) Har ju fortfarande lite grejer att jobba in, typ vart allt finns osv, men jag vet att de kommer gå fint.  Fredagen (Juldagen) jobbade jag med Emma, och vi gjorde verkligen en bra team. Jag hade superroligt hela kvällen.  Sen lördagen (Annandagen) jobbade jag med Petra, och de funka precis lika bra. Det är så härliga människor att jobba med på Valvet, jag trivdes superbra direkt.
I lördags när jag och Petra jobba så hade jag hur roligt som helst, vi dansade och skämta och snacka. Det var en kvinna som kom fram till oss och sa att vi var det coolaste/bästa bartenderna i Sollefteås historia och att vi verkligen såg ut som bartenders, haha, precis som tjejerna i Coyote Ugly-filmen sa hon. Och att vi matcha varandra så bra för vi var båda så "rock-aktiga". Hon bara öste ur sig kommentarer, och vi tackade och tog emot och log. Haha de värmde iaf att höra de ^^.

Träffade mycket roliga "hemvändare", sådana som typ bara kommer hem nu över jul och annars bor någon annanstans. 

Nej men sammanfattning: Jag kommer definitivt att jobba kvar och mer på Valvet. I Love it :)! kommer jobba i princip varje helg i baren nu i januari, båda fredag och lördag så come visit me ^^.!

Nu ska jag snart fara till stan för att umgås med Teeser, Julan, Elin och Lillan. Vi ska se på film och äta gotta. Sen när jag kommer hem blir det nog vildmarksbad med Mamii och lite vin.

Imorgon åker jag till Hufvudstadten och röjjer med Äännaaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0