Soccer-mom

Ja jag har really reallyyyy gått och blivit en typisk "soccer-mom", fast syster då, om ni fattar vad jag menar. Imorse klev jag upp kl 7 (!) helt ooootroligt, bara för att följa med pojkarna på handbollscup och sitta där i en kalla gympasal och frysa hela dag. Men de var de värt, bara för att få se hur stolta dom var när dom gjorde mål ^^. Mina bröder är suuuperduktiga! Jag har bestämt att dom ska bli värsta hockeyproffsen och mamii kom med den geniala idén att dom skulle spela för Tampa Bay i Miami så vi kan på varmt på deras bekostnad, de är mitt livsmål från och med nu, borde kanske ha en backup plan, eller vad säger ni?

Fredagen i Sundsvall var great, hade supertrevligt med Teeser,Emma,Emilie och Carro, och självklart Viktor som va med på några hörn :) Vi drack vin, käka pizza, åt snacks, kolla idol och skvallra, var så sjukt bakis i lördags att jag bara ville gå och självdö. Bläääh. Det kunde jag gärna skippat, de gör vi nästa gång, TACK på förhand!

Fick hoppa in och jobba idag också, eftersom min syster tydligen inte vet vad ett löfte är till för.  C. nu vet du att de är till för att HÅLLAS! Bah!

Imorgon ska jag försöka, kanske möjligtvis, om jag hinner, att lösa strulet med försäkringsbolagt så jag slipper stå och betala för min ganska tilltryckta,mosade,krossade, helt enkelt krockade bil. Har ju betalat deen i 5 månader snart för att försäkringasbolaget vill inte ge mig dom pengarna den egentligen är värd. Dom kan ju typ köra upp något väldigt taggit och obekvämt där solen inte lyser. Och då är jag snäll!

Har tagit på mig massa jobb nu också, man kanske ska ha råd att betala räkningarna den här månaden också, jag har ju blivit lite halvlat av att inte haft mitt fasta jobb att gå till på Mango's. Men nu börjar de hända grejer igen! Mohaha njut av att umgås med mig så mkt ni kan nu denna vecka för sen kommer jag inte ha något liv längre för då kommer jag jobba 24/7 7 dagar i veckan, på typ 10 tusen olika ställen! (Det känns som så många även fast de kanske är 4 som max!)

Nej ni alla människobarn, nu ska jag krypa till kojs för att eventuellt försöka släpa mig, eller kanske rulla ur sängen för omväxlingens skull imorgon. Peeeeez peeps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0