We Don't Celebrate Sundays

Draa åt hellskotta vilket irriterande väder de var när jag åkte ner till Sundsvall igår! Först hade det snöa här på dan, men när jag åkte så började det regna, men de var fortfarande typ -1 så de frös ju på direkt och blev underkylt. Roligt underlag att köra på, hmpf, sen när jag kom till Graninge börja de snö som bara den. Snöstorm typ, såg knaptp en meter framför bilen. Inte nog med dessa väderomslag så blev de snöblandat regn efter Viksjö och slask utan dess like. Som tur övergick det i bara regn och bar mark utan halka precis när jag körde ut på E4an. Men drygt som tusan var det. Kom iaf helskinnad hem till Teeser och Viktor, jag ställde mig och gjorde Kantarell och Västerbottenost toast. Mumma. Sen satt vi och kika på tv ocdh skvallra och drack 2½ flaska rödvin resten av kvällen ^^.

Imorse drog vi oss iväg till Birsta för någa inköp, blev dock inga julklappar denna gången. Men jag köpte en jätteläcker top till mig själv. Haha, egot vettni.

Nu ska jag börja fundera på mat, och kanske kika vart min kära mor är och se om dom kanske ska äta? Hm

Tjaaaooo
-Cami

Dagen mest lyssnade:
Hardcore Superstars - We don't celebrate sundays
Sparzanza - Before my blackened eyes
Crucified Barbara - Sex Action
Papa Roach - Forever
The Baseballs - Love in this club
(haha var tvungen att ta med den, den är ju störtskön^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0