You're an old slut on junk


Idag är de så jävulusiskt kallt att jag funder på att gå i ide. Synd bara att man inte får lön för de. Sjuttsingen.
Hörde även av mamma att mormor inte var så lycklig över vad slutsumman på maten, som hon köpte inför middagen imorgon, slutade på. Och ändå va ja uppe och fråga om de blev dyrt, och då sa hon : nääe jag kollade inte, vet inte. Bah! Får väl hoppas att hon blir nöjd över maten jag ska laga iaf ;p haha

Tänkte ändra namn på dagens höjning och dagens säkning, de lät så himla mesigt!

Dagens It Rock's!
Har spikat Nyår i Sthlm, The Big City, med Äna Banäna. De kommer bli awesome. Vi två tokar i sthlm på nyår kan ju inte bli annat än craaazyyy! <3 haha Synd bara att visa andra personer, som Lillan, Elin och massa fler inte kan va med :(

Dagens Bullshit!
-25 minusgrader och jag blir tilldelad bilen med trasigt värmepaket! INTE okey!
Fasiken va kallt de va när jag hade glömt sätta i motorvärmaren förut. Brrrrr. Fan de blev is på fönstrena INNUTI! De är inte tillåtet. Bah! Men jag lärde min läxa och satte i motorvärmaren resterande av dagen men de hjälpte ju bara typ 10 minuter eftersom fläkten blåste kall-luft och den måste ju va på annars blire imma på rutan som fryser till is.

 Och med den flyten jag har så blev jag även tilldelad den bilen imorgon också! Jag brukar gilla att köra V70:in, men nu när värmepaketet är trasigt så känns morsans superford mycker mer lockande! Plus att den är roligare att köra nu när de är lite halt på vägarna och den är bakhjulsdriven ^^. Så man får leka lite i svängarna.

Dagens härligaste låtar är dumdumdum. Irish Theme

nr 1. The Pogues - Fairytale Of New York
nr 2. The Pogues - Love You 'Till The End
nr 3. Pop Feast - Galway Girl



Kollade på PS. i Love you igår (igen för typ 11miljonte gången) och dom här låtarna är ju störtsköna.

Nä nu ska ja slänga mig i sängen jao! ;p


Kommentarer
Postat av: ana banana

WEHJUUUUUU STHLM BABY STHLM!

2009-12-18 @ 20:50:57
Postat av: Camii

WIIIEEEHOOOOO! kommer bli awesome bejb

2009-12-19 @ 01:26:16
URL: http://camillasedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0