Zeunerts, VAD ANNARS?

Haft en mycket trevlig kväll hemma hos anton. Vi skulle egentligen plugga, eller ja, HAN skulle, och jag skulle pusha han lite. Men så hade han hittat nått nytt spännade han ville fixa på sin bil, nämligen instrumentpanelsbelysningen. Så vi var garaget mest hela kvällen. Det roliga var att när vi kom upp var det jag som var tvungen att tvätta händerna för att jag hade mixtrat med så mkt^^. Men när vi efter ha kopplat lös alla fläktvajrar och alla andra grejer, då kom han på att de kanske var onödigt att byta dioder i instrumentpanelen, så all var liksom gjort i onödan. Bah!

Iaf, vi såg Mammas Pojkar med han familj och sedan tog vi med oss Axel till stan. Jag släppte av dem i stan och åkte hem och gjorde väärsting goda maten till mig själv. Vitlöksgrillat bröd med smörstekta kantareller och västerbottenost. Sååå himla supergott! Och självklart blev det en Zeunerts julmust till. Vad annars liksom?

Imorgon blir det jobb. Önska mig lycka till ^^

- Camii

Kommentarer
Postat av: Thias

var e min zeunerts då?

2009-11-28 @ 15:47:28
Postat av: Camii

Kommer en halv back nästa gång jag kommer ner. typ runt din birthday thias ^^.

2009-11-29 @ 04:11:54
Postat av: Thias

då önskar jag mig en hel =)

2009-11-30 @ 15:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0