Believe that the sun will shine tomorrow

Haha idol är så jädra roligt :p Har tryckt i mig lite plommonpaj också, det var gott, fast jäkligt surt.

Imorgon är det jobb igen för första gången på 1 vecka. Ska bli gött att komma igång igen. Måste bestämma ett datum som jag slutar på också. Hm, lunch med Katta innan jag börjar imorgon, måste bli updaterad av vad som händer, så en liten skvallertimme blir det allt innan.

Nu ska jag läsa lite i The Heroin Diaries av Nikki Sixx. Så jävulskt bra bok :)!




Anton, du ska dö efter bilden på din blogg. Gah!


På tal om bilder så har jag lagt ut bilderna från Spanien-resan på facebook, eller några av dem iaf. Och massa roliga bilder från när jag va liten. ^^

Have fun
-Cami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0