Cami and The City.

Har varit inne i stan en sväng med Katta. Började med att vi tog en fika på Pim's och snacka lite skit ;p Vi tog en sväng in på Gina och shoppade lite, man måste ju unna sig lite. Drog en rund inne på BikBok, hitta ett par byxor som blev min nya stora kärlek. Men alldeles för dyra för att köpa idag. Såå mkt skulle jag inte unna mig just nu. Make Up Store var ett stop också, Katta bokade tid för sminkning till sin födelsedag. Får jag ledigt ska jag göra det också ;p
Glitter och Glamour blir temat, och jag vill verkligen vara med ;p Hihihi. Klänningen Katta har köpt är jag SÅ avundsjuk på för den är HOT HOT HOT!

Efter shopping och sådant tog vi en sen lunch på Mango's, skräll där. Tjöta mer skit, Julia kom och joina och även Coffe. Sen fick jag skynda mig och hämta ut mina växlade pengar till resan. 200 Euro borde räcka i kontanter.
Nu ska jag ringa Farmor och kolla om jag får låna hennes bil hem, eller jag jag måste ta buss :S JAG VILL INTE ÅKA BUSS! Jag hatar att åka buss, det tar så lång tid och det är frustrerande och jaa, inte kul helt enkelt. Hmpfidoo måste lösas.

Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0