Cami's Top 10. 17 september

Gör listan precis som igår, fast jag lägger även upp en direkt länk till spotify-playlisten med alla låtarna på topp 10, vilket kommer ändras varje dag då :)  Så blir det lite enklare för er att lyssna då ni har alla samlade på ett ställe. Cred till Jacob som tipsade mig om detta då jag tydligen inte kunde komma och tänka på det själv ;p

Så här är låtarna jag har lyssnat på mest idag :)  http://open.spotify.com/user/hjearterdam/playlist/1kwPG26oWSbbDLd2HSG6Sv

nr 10/ Tom Petty and The Heartbreakers - Learning to fly / soft låt
nr 9 / Renegade Five - Seven days / Härligt svenskt hårdrocksband, detta är dock en "rockballad" typ men oh så bra
nr 8 / Shinedown - Second Chance / Även idag är Shinedown helt rätt
nr 7 / Stone Sour - Through Glass / Ett av de bästa banden som finns, det är en lugn låt, men dom har grymma rocklåtar
nr 6 / Def Leppard - Pour some sugar on me / En av mina topp 10 genom tiderna, så här ska rock låta!
nr 5 / Nomy - You better die Young / En grym svensk kille! Väldigt brutala låtar
nr 4 / Takida - The Things We Owe / Har gjort ett en litet avtryck i mitt hjärta
nr 3 / Emerson Drive - Moments / Fin låt, fin text <3
nr 2 / Bon Jovi - We Weren't Born to Follow / Ligger kvar i toppen, han är underbar!

*trumvirvel*

nr 1/ Nomy - Cocaine
/ Som sagt brutala texter i låtarna, men musiken är grymt bra! Kan inte annat än att sjunga med.  www.nomy.nu och sedan finns många av hans låtar på Spotyfi också :) Håll till godo!


Lämna gärna kommentarer om vad ni tycker om mina Topp 10 :) !
-Camii

 


Kommentarer
Postat av: Jacob

Du vet vad jag tycker...Älskar din musiksmak, undantaget va ju då Miley Cyrus sist ;P

2009-09-18 @ 01:12:08
Postat av: camii

Haha Jaci sluta mobba mig för det ;p

2009-09-18 @ 01:25:26
URL: http://camillasedin.blogg.se/
Postat av: elin

haha seriöst. känner inte igen en enda låt:s är ja efter eller är de typ bara rock?

2009-09-18 @ 04:11:48
URL: http://elingustafsson.blogg.se/
Postat av: camii

Haha på den listan är väl ganska mycket rock, men det är ju soft rock, mjukisar liksom :p men de är några som inte alls är rock också :)

2009-09-18 @ 04:39:35
URL: http://camillasedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0