Dags att ställa sig i duschen?

Sov väldigt länge idag, kvart i 1. Fast då var jag ju uppe till kl halv 6 imorse, och då har jag inte sovit så värst länge egentligen, bara 7timmar.  Det blev film efter allt trixande igår, The Duchess med Keira Knightley, den var riktigt bra. Jag älskar ju sådana filmer, som t.ex. Elizabeth och The Other Boleyn Girl. Så den borde definitift ses

Ska hoppa in i duschen strax, sedan börja göra mig iordning för jobbet. Är fortfarande lite sjuk,ont i halsen och har hostat mesta delen av natten, men de ska nog gå bra ändå. :)

Ikväll ska jag till Elin efter jobbet på hennes Going away-party :) Blir dock nykter eftersom jag slutar ganska sent, 23, och jag ska kunna ta mig hem sen också :) Ses däär.


Kommentarer
Postat av: elin

wieeeeeeeeeee!!!!

2009-09-03 @ 14:33:12
URL: http://elingustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0