GAAAH!!! Kommer blir galen!

Min datorn KRASCHADE igår natt!!! (natten mellan fredag och lördag) Jag höll på att få ett vansinnes utbrott! Vet inte vad som är fel heller. Det bara svartna och hängde sig och nu startar den inte. Tror det kan vara modekortet ? heter det så? Doh! Jag vill inte iaf! Jag gillar det absolut INTE! Det är INTE OKEY!!!


Vad ska jag ta mig till utan min egen dator?
Iaf så kommer jag inte kunna updatera lika ofta nu förens jag har fixat detta problem, och jag kommer inte kunna göra min Cami Top 10, varje dag. :( Tråååkigt jag som precis började komma in i det. Ska försöka fixa problemet så fort som möjligt, för detta går ju bara inte! '



En mycket arg cami går nu och lägger sig! DOOOH!

Kommentarer
Postat av: Jaegarn

Möjligtvis modeRkortet. Men tror inte de... Tror mer på ram minnena.

2009-09-20 @ 07:25:08
Postat av: Cami

Meeeen.. hur fixar man sånt då? måste man köpa nytt ramminne då eller?

2009-09-20 @ 19:49:23
URL: http://camillasedin.blogg.se/
Postat av: ana banana

haha sopa!

2009-09-21 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0