Goddagens folket!...

0-6ac72cd8f93ccf0e1c9e983c403181da.png

Kolla varifrån!

Goddagens folket! Sitter på jobbet och har nyss käkat, BBQ ribbs, mumma vet ni. Jag och Katta driver med svartsjuka flickvänner och planer swinger-party haha:p  gårdagen va helt okey. Vaknade upp med buselin ;p sen jobbade jag kvällen, förkylningen var sämre och jag fick feber på kvällen. Men idag är feber borta iaf. Har jobbat lunchen nu och har rast till 17. Blir nedervåningen ikväll. Ett sällskap på 25 personer och så kommer Ana Banana och Mackan att sitta nere hos mig och äta också :)!! Bonus på allt är det fotboll också :) Heja Sverige!   Nyheter har jag också. Det går ett flyttlass till Stockholm i december, nämligen mitt :)! Wihoo. Nej nu orkar jag inte skriva mer på mobilen just nu:) krakelibrankelfnatt på er ;p -Cami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0