Home sweet home, kramsjukare än på länge.

Hej världen! Spanien var underbart, vi solade och badade, både i havet och i poolerna som vi hade utanför lägenheten. Såå gött.. Ätit god mat och druckit gott har vi gjort också. Synd bara att det tog slut så fort. Ska väl lägga upp lite bilder sen när jag får ork. Tänkte bara updatera och säga att jag lever.

Flygresan hem var riktigt äcklig i starten, de åskade och blixtrade som faan där inatt och det var riktigt mkt turbulens i planet så jag hade lite panikångest där ett tag :/ Läskigt med flyg ju.

Och efter 5 dagar med mickis har jag kommit fram till att jag är grymt kramsjuk, hon har sprungit och tjatat om hur kramsjuk hon är och hur mkt hon saknat sin pojkvän, och då blev jag allt lite kramsjuk jag med bara för att hon prata om det så mkt ;p

Näe, hade fint så länge! Köss -Cami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0