I just saw Haley's comet, she waved

Jaha, åkte till bilfirman kl 9 imorse för allt kolla på en lånabil åt papii, eftersom jag måste ha hans bil nu när min bil är krockad. Och det, är HELT okey med mig för jag älskar dadio's car ;p

Sen åkte jag och johan till farmor. Blev en sväng till Falköping för att handla och så på PA:s och mejjan. Sedan hem till henne igen och laga mat, pizza och svamp. Äppelpaj och cocosbollar till efterrätt. Gottans. Jag började rota i hennes stora kista i hallen och hittade massa gamla fotoalbum från när hon va liten och fram tills när jag va liten, de var riktigt kul att kolla igenom det så vi satt i två timmar och diskuterade minne. Och mycket handlade om Farfar <3 r.i.p.

Ska skriva fortsättning sen efter IDOL, för idag är det från Umeå och det är massa galna norrlänningar från mina hemtrakter som är med :D WIE!
Hörs senare!

-cami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0