In the Big City.

Jag har pallrat mig upp till Sthlm, de var väl på tiden. Men jag kände att jag var tvungen att hälsa på min älskade Ana <3 Så hon får lite sällskap här uppe i storstaden. Tog ju segaste tåget, men de får man ta när man försöker spara pengar. Jaha, vad händer då.. Som ni förstår så funkar tydligen inte min dator. Jimmy hade ju fixat den, men den gav upp 5 timmar efter att jag fått tillbaka den, så de blir till att försöka kolla upp priser för hur mkt det kan kosta att reparera den. Annars får jag börja se mig om efter en ny.. Perfekt tajming, or N-O-T. Men de är ju mitt liv i ett nötskal, otur med allt. g-aaah. Så de blir ju inte så mycket updatering på bloggen som jag skulle vilja med tanke på datorn då, och att jag har flyttat ut temporärt till Farmor, och hon har ingen dator, eller internet för den delen heller. Så jag ska försöka updatera så fort jag kommer åt.

Ledig tills på onsdag så jag stannar här hos Annis tills dess och då gör hon mig sällskap hem till Skövde igen. Myyys!
Jag ska laga supermiddag åt henne imorgon kväll när hon kommer hem från skola och jobb mihihih.

Men eftersom jag inte har gjort någon Cami top 10 på ett tag nu så ska jag göra det ikväll tänkte jag. Och Thias kom ju med det smarta förslaget att jag kunde göra det en gång i veckan istället för varje dag, och de passar ju faktiskt nu när jag inte har någon dator, men så fort jag får en igen ska jag försöka få igång det varje dag igen. Eller nått liknande iaf. Kanske bara musik tips varje dag och Top 10 en gång i veckan? Ja det tåls att funderas på ;P Här kommer iaf Helgens Top10 i sann 70-80tals anda.

nr 10/ The Who - The Seeker / g-g-gryym
nr 9 / Rick Springfield - Jessie's Girl / Hans hesa röst är så skön.
nr 8 / Mötley Crüe - Wild Side / Bästa bandet genom tiderna, Wild Side inspirerar
nr 7 / Guns N' Roses- Don't Cry / Axl, åh Axl, vilken röst. Slash vilken gitarrist. Kärlek
nr 6 / Aerosmith - Livin' on the Edge / Digga digga digga. 
nr 5 / The Who - Baba O'Riley / Skön låt, "I don't need to fight to proove im right."
nr 4 / Aerosmith - Love in an Elevator / Det här rock som går rakt in i själen <3
nr 3 / Mötley Crüe- Dr Feelgood / Med på min Top 10 av bästa låtar under alla tider.
nr 2 / Guns N' Roses - November Rain / Min och Annas låt. Fin Fin Fin!! 

*trumvirvel*

nr 1/ Bon Jovi - Bed of Roses
/ Har ALLTID gillat, som Nikki Sixx säger "Bon jävla Jovi" och hans musik är något av det underbaraste som finns. Men sen Felix sjöng Bed of Roses för mig så har just den låten fyllt mig med glädje. Och låten blir bara bättre och bättre för varje gång <3

Spotyfi-länk -->http://open.spotify.com/user/hjearterdam/playlist/1kwPG26oWSbbDLd2HSG6Sv

Många välkända, som ni vet vilka det är. Men det blev en 70- 80tals inspirerad helg inom musiken. Har ju precis läst ut The Heroin Diaries av Nikki Sixx och precis börjat med Slash självbiografi. Kan inte säga mer än att jag ÄLSKAR 80 talet och dess rockvärld. Det förändrade musikvärlden, enligt mig. ÅTTITALET VART TOG DU VÄÄÄGEN?

Nej nu ska jag låta Anna nana. Fortsättning följer ;P

Kommentarer
Postat av: Thias

de va ju annars ja som kom på de smarta förslaget..

2009-09-29 @ 02:00:45
Postat av: Cami

Jaa jag kom ju på de ;P

2009-09-29 @ 02:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0