Krasch bom pang.

Var på väg in till Skövde förut för att fika med tjejerna. Rätt som det var så sa det bara PANG! och så sitter jag med en airbag i nyllet. Kvinnan i bilen framför hade bromsat/stannat för en igelkott och jag såg inte att hon bromsade för solen låg på. typ 15 meter innan såg jag det och då hjälpte det inte så mkt att jag bromsade. Hela fronten på min bil, trash. Kvinnan i andra bilen klarade sig bra och hennes bil var det ingen större fara med. Det var ju verkligen tur. Jag har börjat få ont i ryggen nu och nacken. Näsan är lite blå och ömmar sen jag slog i airbagen.

Vilken skräll att allting händer mig, jag drar till mig otur/olyckor som en jävla magnet. Doh!

Så jag han ju inte träffa tjejerna innan dom åker. Mest tråkigt att jag inte han krama Elin hejdå eftersom hon åker till Usa ett helt år :( Men saker händer..


Ska lägga mig och kolla på CSI NY nu, första säsongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0