Middag in Big City.

Åkte in till Slussen förut och promenerade en sväng i butikerna på Götagatan, hälsa på Anna på hennes jobb och så :) Riktigt mysig gata, Götagatan. Jag fick värsta myskänslorna iaf. :) Sen träffade vi Christer inne vid drottninggatan, åhlens city, och gick och käkade, SUPERgott! En av de bästa Ceasarsalladerna jag ätit någonsin. Vi skulle äta kött från början, men jag slutade upp med en sallad, haha men de var så jäkla gött, jag satt och åt säkert 30 minuter efter att anna och christer hade slutat :P

Nu är vi hemma hos Annis igen, hon packar, så ska vi boka tågbiljett hem imorgon. Sedan blir det tentaplugg för anna och vänner för mig ;p hihihi

Nej nu ska jag äta mina kinderägg som jag smet in och köpte på Time nere vid Svedmyra ;P

KÖSS på er fölket

-Camii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0