Musik idag 16/9 / Topp 10 med Cami

Ska börja göra en playlist varje dag med vilka låtar jag lyssnat mest på varje dag. Topp 10 med Cami kallar vi den ^^. Vi börjar nedifrån och jobbar oss fram till ettan ;p Ettan får också en bild.

Idag har varit en mjukis-dag vad gäller musiken. Väldigt mycket Country.

nr 10/ Rascal Flatts - What hurts the most / Underbar låt med underbar text
nr 9 / Keith Urban - Tonight i wanna cry / Gråter nästan en skvätt
nr 8 / Taylor Swift - Crazier / Fin låt, fin röst
nr 7 / Elton John - Mona Lisa and The Mad Hatters / Lite Elton slår ALDRIG fel
nr 6 / Theory Of A Deadman - Santa Monica / vad kan man säga? SKÖN!
nr 5 / Shinedown - Second Chance / Shinedown är helt rätt
nr 4 / Lynyrd Skynyrd - Simple Life / Härlig röst och bra text
nr 3 / Miley Cyrus - The Climb / Nästan lite pinsamt att ha henne med, men låten är UNDERBAR. Och texten är inspirerande!
nr 2 / Keith Urban - You (Or Somebody Like You) / Minnen till denna låt, tack Sunkis! :*

*trumvirvel*

nr 1/ Bon Jovi - We Weren't Born To Follow
/ Mannen med den underbara rösten har gjort det igen, en ny underbar låt som går direkt till hjärtat och får mitt humör att skjuta i höjden och bara le HELA dagen!

Så spoota fram dessa låtar nu och säga vad ni tycker :)


Kommentarer
Postat av: Jacob

Men kan du inte lägga den i en "Cami: top ten" lista? som du ändrar varje dag då :D :P

2009-09-17 @ 01:05:19
Postat av: camii

Men det är väl det jag gör eller :P?

2009-09-17 @ 11:48:45
URL: http://camillasedin.blogg.se/
Postat av: Jacob

meen...neh inte så som jag menade :p även om jag kanske var liite otydlig...



En "Cami- Top ten" lista i Spotify som du ändrar i sen :)



Get it? :D

2009-09-17 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0