Musikdag

Hm, jag har hunnit med en del idag, va och solade, sen åkte jag till farmor och fikade lite innan jobbet. Lämnade min dator där för att se om Jimmy kanske lyckas fixa den, annars får jag nog börja se mig om för en ny :/
Efter det åkte jag till jobbet och lunchade med Katta och Sven. Hehe jag och kattar har mååånga roliga pratstunder och på "Mongo's" kan ALLT mellan himmel och jord diskuterar vid kooonstiga tillfällen. Och dom andra mongo's:arna är ju inte så klara i huvudet dom heller haha :p Vi fick hallonpaj av Coffe, chefen alltså. Resten av jobbkvällen när Katta och de andra hade gått hem, runt 6 fram till 22 var riktigt seg, var inte så mkt att göra och jag stod mest och tönta mig i köket med joel och de andra. Men roligt hade jag ;p

När vi hade stängt sen drog vi igång min iphone, med spotify och spelade massa bra musik :)! Enligt mig Coffe och Joel iaf, Toni uppskattade det inte lika mkt som vi gjorde. När vi spelade Europe's nya låt, som typ är ballad, kläckte Toni ur sig: "Det är kan man kalla riktigt rock" Vi andra bara skratta! Så drog vi igång Master of Puppets och B.Y.O.P ist för att Toni skulle få en annan uppfattning av det hela. Men, han förstod inte hur folk kunde lyssna på sådant. Han tycker att folk ska lyssna på Michael Jackson och Beyoncé som han. DOH!

Imorgon är jag ledig, Wiiiiie. Ska ta en tripp till Lidköping och hämta grejerna ur min bil, sedan ska jag ringa försäkringsbolaget och sen ska jag nog börja flytta lite grejer till farmor:) Ska ju bo där lite grann emellanåt nu.


Nej nu ska jag myysa ^^. Tjoohooo

Ska försöka fixa en nya Cami's top 10 så snart som möjligt också! Stå på er så kommer det snart :)!

Kommentarer
Postat av: Jaegarn

Jo den fungerar nu ^^ Vem är bäst ? Vem ÄR BÄST ? ;)

2009-09-22 @ 19:11:57
Postat av: Cami

WIIIIEEE :D Ta med den till farmor imorgon på morgonen då så kan jag hämta den :D

2009-09-22 @ 21:27:01
URL: http://camillasedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0