Packar, Packar lite till, Väger väskan, och packar ytterligare lite till.

Jag tar helt åt mig äran att va grymmast på att packa resväskor när det gäller att hålla vikten. Förra året höll jag vikten på både nerresan och hemresan med nästan 8 kilo mindre än vad jag fick ha :D Nu ligger min väska på  7 kilo och jag får ha 20 ;p och jag har nästan packat klart :p hihi

Har städat lite också, det är ju gött att komma hem till ett städat rum när man kommer hem.

Lyssnar på Rascal Flatts och Keith Urban och småmyser, det är så fina låtar. Dom är riktigt mysiga ^^.
Ni som har spotify kan ju lyssna om ni inte lyssnat på dom tidigare (ligger 3 Miley Cyrus låtar där också bara för att jag råkade fastna för dom, pinsamt för en som annars bara lyssnar på rock.) Här är en länk till härliga country musik i min spotify, man blir väldigt mysig av den här musiken --> http://open.spotify.com/user/hjearterdam/playlist/4bWPETBT0n9JwH3LAlMURh

Lyssna helst på
Keith Urban - You (or sombody like you)
Rascal Flatts - What  hurts the most
Rascal Flatts - Bless the broken road
Rascal Flatts - My wish
Keith Urban - Tonight i wanna cry
Keith Urban - You'll think of me

Nu ska jag fortsätta packa lite ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0