The Climb.

Jobbet gick bra idag, mot slutet var jag rätt jävla sleten alltså. Men så går det när man är halvsjuk och jobbar. Blev bra med folk på nedervåningen också där ett tag, sprang som en dåre upp,ner,ner,upp and so on. Anna och Mackan va och åt hos mig, mihihih ;p

Har beslutat mig för att flytta till Sthlm som sagt. Wiie måste bara hitta en lägenheten. Hm det är svårare än vad man tror faktiskt. Doh!

Håller på att fixa Elinpelins header till hennes blogg, de går ju framåt iaf. Tss.. ;p 

Imorgon är det mysdag med Anna,Lillan,Emma och kanske Elin :)? Wie, ska bli superduper mysigt. 
Näe, ska dra igång en flm och lägga mig och sova, klockan är ju faktiskt 04.31 :/ Om bara hostan ville ge med sig lite. 

Sleep tight geeks! Tjillevippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0