A simple little kind of free, I'm perfectly lonely

Full rulle på jobbet ikväll.  Är riktigt roligt att jobba när det är mycket att göra. Men jag var allt lite ringrostig i början av kvällen när det gällde att priotera vissa grejjer, men jag var awesome anyway ;p

Nu ska jag kura ihop mig och somna till en film. Ska upp tidigt imorgon också och hämta Fredrik vid tåget i Sundsvall för han kommer hem från Stockholm. FÖRLÅT på förhand alla mina vänner som bor i Sundsvall men jag kommer inte hinna titta in och hälsa på er den här gången heller. Måste hem och göra mig iordning för jobb igen.

Lyssnar på värsta sköna låten nu.


Nothing to do
Nowhere to be
A simple little a kind of free
Nothing to do
No one but me
That's is all I need

I'm perfectly lonely
I'm perfectly lonely
I'm perfectly lonely
Yeaah...


Nej nu blir det sniffa på kudden. Night peeps.


Fortfarande saknad ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0