Don't know what you're expecting of me

All I know, time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away


Sundsvall igår, blev ingen bio dock :/ Men de var mycket trevligt ändå :) Fast vi kom ganska sent så jag hann inte träffa teeser :/ Vi får ta den fikan nästa gång :) Vandra runt en snabbis inne i stan, sen en snabbis på birsta och sedan hem igen.

Kollade på serier. Great.

Idag blev de lunch med Mamii på City. Sen gick jag ut och gick på vägen hem, eller jag tog en liten "omväg'" så att säga. Duktigt ;p Va inne på holmbergs också och kolla efter nya springskor. Dom var dock så dyra så jag får använda mina gamla ett tag till.

Har sedan klockan 3 legat och kollat på Disney filmer. Lejonkungen 1 & 2. KUNGrullar ;p

Ikväll kommer Moa och Amanda hem!!! Wiiiho som jag längtat som en tok efter er ;p Har varit ruskigt tomt här hemma. Fast jag har haft trevligt ändå, med Julan och Anton och folk :) Men nu är dom hemma igen :D


Får se vad kvällen har att erbjuda, om dom orkar hitta på något roligt :)



Satt nyss på min balkong och njut av solen såhär i solnedgången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0