I can't destroy what isn't there.

En hel till vecka har gått. Har inte haft så mycket att skriva om för nu har folket åkt iväg på diverse jobb och nöjen så jag jobbar för det mesta. har varit på Appo 3 dagar den här veckan, sen nu ikväll och imorgon blir det Valvet, både servering och nattklubb. Skönt att få jobba lite. Jag och Moa och Amanda hade en filmkväll i Onsdags. Lika mys som alltid :)

Åt middag med Elin igår, de var mycket trevligt, vi åt thai ^^. Fruktansvärt gott vare!
Sen kom anton och hämtade mig så åkte jag till näsåker. Det vat skönt att bara va. Prata lite. Du är underbar vännen <3 Vaknade nyss här, är så jävla trött efter veckan, vill egentligen sova ett par timmar till så jag orkar med natt jobbet i helgen. Meeen nu måste man upp så vi kan åka tillbaka till stan snart. Ska kanske ta en fika med Elin innan jag börjar jobba sen. Me like!


Vilket tråkigt inlägg igen. Nu måste det börja hända saker i mitt liv. Måste söka de sista skolarna också. Kanske ta tag ordentligt i matten. Känns inge lockande att plugga "gratis" när man kan jobba för lön. Bläää. Och de känns ju verkligen inte lockande att plugga på lån senare. Hmpf.. Jaja jag ska söka iaf. Måste ju göra något till hösten.


Anna! Jag hoppas jag kan komma till Sthlm snart. Saknar dig och Lillan så himla mycket.



Du är också saknad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0