Just waiting on an angel.

Efter promenixen upp till prästbordet så lånade jag millans bil. Drog till läggan och skulle kolla posten och hämta några grejer. Då upptäckte jag att hantverkarna har gjort sönder ett av mina whiskey glas :'( Eller gjort och gjort, de har väl gått sönder, men under deras watch. I BLAME YOU! Buhu... mina dyra whiskey glas. Meeen alla kommer väl säga att jag får skylla mig själv som lämna dom framme? Eller?


Jag Moa och Amanda snurrade lite, Haha "skuggade" lite folk ^^ vi såg dom hela tiden men dom såg aldrig oss. Dom trodde att dom gjorde det, men ackså fel dom hade.  Sen lämna jag tillbaka bilen och moa skjutsa hem mig och mormor, så följde hon med upp en sväng. Vi skulle kolla typ på desperet (?) och cougar town men de slutade med att båda satt och prata i varsin telefon ^^.

Man kan ju inte för något i världen missa ett sådant long distant call ^^. eller ju kanske för en rock konsert ;p ? Nej förlåt jag drygar bara;p
MEN på tal om rockkonsert, smidde lite planet på Getaway Rockfestival i Gävle! Värsta awesome banden som ska dit. SÅÅÅ sugen. Men de fanns ju tydligen lite krav också ;p haha


Nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite,  kvällarna blir bara tidigare och tidigare, kanske jag till och med lyckas vända tillbaka dygnet?! Det om något skulle ju vara nått.... Haha nej de kommer jag verkligen inte lyckas med, jag vet ne!

Natti peeps


PUSS PÅ DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0