Learning to fly.

Igår efter jobbet blev det lite vin och ost och kex. Det var väldigt trevligt :)


Idag blir det en roadtrip till Sundsvall, får se vad vi hittar på där. Jag vill gå på bio. Vi får se :)



Har iaf kommit fram till att jag inte tänker söka något program till hösten! Kommer söka några enstaka kurser och läsa lite men mestadels jobba! För det högskoleprogramet jag vill gå måste jag läsa till några kurse först, och jag känner just nu att jag inte vill gå något annat och då känns de som bortkastat att stressa upp sig över att kolla på andra program. Nej det blir bara några kurser ( Dom jag måste ha till programet plus nån till) Sen blir det jobb. Men jag hamnar med 98% i Stockholm i augusti i vilket fall som helst :) Så Anna du behöver inte vara orolig att jag sviker dig ;p


Nej nu ska jag duscha och göra mig iordning. Kanske slå stekpannan i huvudet på hantverkarna? Vem vet, dom börjar bli gaaanska jobbiga.  By the way!!! Jag kommer inte kunna på i min lägenhet på 5(!!!!) veckor från och med måndag då dom börjar med mitt badrum. Men för de SÖG ju inte?!! Grrrr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0