Let's have some fun this beat is sick.

Mycket lyckad kväll. Inte var det nå fel på den här kvällen inte, Klart bäste kvällen. Man skulle kunna snurra runt hela norra europa på den här kvällen.  Först var jag och moa hos mig, sen gick vi till Petra. Hörnan blev det runt halv 12. Jag och Moa tröttnade tydligen för sen va vi någon helt annan stans. Och så var det helt plötsligt dags för nattamat. Vi några drog hem till mig och föa. Sen kom bror. Han däcka dirr! Meeeen Lyckat, repris ikväll eller ;p



Nu ska jag och Moa ner på stan en sväng. Så jävla ont i halsen idag att jag tror jag ska dö. Va händer där?! ALLA har ont i halsen nu. Skiiiiet.  Måste på Appo och köpa Zyx. Check.


Tjiiing peeps, och jo juste Glad Påsk på er ;p Ta det lugnt ikväll ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0