Meet me halfway.

Staden gick fint, fikade med Emma, Moa och Berka. Så kikade vi på Mia som var skyltdocka på Stil ^^. hihi Vet ju själv hur fruktansvärt halvjobbigt det är att stå sådär still och inte blinka för mycket och inte röra sig för mkt osv ;p Men kul är det. Så åkte vi hem och käka lite sushi. Syrran och Markus kom förbi och bjud på oxfilerulle, la den i kylen för nattamat ist ;p Moa sov några timmar och jag städade hela lägenheten. Det blir jävulska fint nu ^^ Så hoppade jag in i duschen och Moa vakna när jag var klar och gjorde likadant. Så fioxa vi oss lite och nu är vi Top Notch igen. Har tagit ett glas vin och funderar på var förferren är idag, hos mig eller hos någon annan? Moa och Amanda ska lämna mig en stund ikväll och va med deras gamla klasskompisar på förferre, men jag klarar mig fine ;p Får köra med brorsan och dom istället^^

Har även hunnit måla/rita lite idag, är snart klar med en ny teckning. Ska bara skugga lite och så skulle jag vilja lägga i lite färger. Hmm what to do what to do.


Be my, be my, be my little rock n' roll queen ^^


Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0