Pollenchock och flyttlass.

Rock-kväll igår på valvet. Myycker lyckat tycker jag. Var riktigt roligt att jobba, bra musik HELA tiden ^^ Fast de var ju för att de va min playlist som spelades ;p

Sen spelade bandet Itchy Daze, jag tycker dom var riiktigt riiktigt bra. Har ju hört 3 av deras låtar förut, men dom va grym live tycker jag allt :) Det enda som va lite tråkigt var att många stod upp och dansade när dom spelade, för de va ingen som berätta när dom skulle börja spela. Så de va synd men vi försökte hinna med och applodera i baren mellan beställningarna. Men folket ni va dåliga på att dricka JD ;p

Sen plockade jag upp Anton på gatan ( HAHAHA fan va jag fick till det där) och åkte hem till mig. Det första han gör är att typ sno! min dator och börja skriva med 40 miljoner människor. Bah! Hallå jag ville liksom sova, men de är inte lätt att göra när han ligger tvärs över halva sängen. Skällde lite på honom.

Moa ringde och väckte mig runt 10.30 "VAKNA KLIV UPP DET ÄR SOL! KOM IGEN! HULLSATRAPPEN NUUUUUU!" Såå upp och hoppa, mådde skit av pollenchocken. Satt på hullsta trappen en sväng. Flyttade ur brorsans lägga på 2 timmar. Bar upp soffan till mig, Möblera om min lägga. Åkte upp på Remsle och käka. Och nu är jag hemma och är HELT DÖD av allergin. Fyy fan säger jag bara, vill typ bara ligga ner, men det går inte måste städa och greja. Hmpf.





Well there's nothing I can do
I only wanna be with you






Här är Itchy Daze's låt 'Monster'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0