The day is here.

Va en sneeell vän idag och hämtade anton i Nosefield. Han skulle upp på Mecko när vi väl kom till stan så jag och julan drog en vända inne på Åhmans Färg. FY SATAN va snygga tapeter de finns nu! Någon måste köpa en lägenhet åt mig, pretty please! Som jag får renovera alldeles själv :D Gud så snyggt det skulle bli. Skulle absolut inte va oranga väggar iaf!! Det är ett som är klart.

Sen åkte vi på kosse och köpte glass och dricka, for till Hullstatrappen och satt där i solen och glassa. Så jävla skönt. riktigt varmt blev de också. Niice. Så va jag på Appo och inkasserade en av mina 7 vinster från helgens lotteri. Tjiiihiihihihi

1530 började jag jobba, va inte så mycket folk ikväll så jag skulle diska alla vinglas och ölgls på fot, dom som hänger i skenorna i taket i baren.  Så klantiga jag då!!! Jag höll på att sätta upp rena glas i skenorna, så börja ett glas att falla, och då är ja så korttänkt att jag försöker fånga det med den handen som jag hade ett annat glas i så båda gick sönder i handen på mig!! kraaasch baaam pow klirr, slize slize cut. Blodet bara rann och rann och spruta. Tummen fick jag ett skärsår som typ går in till benet(!!) och ett nästan lika djupt på pekfingret, sen en lite mindre på långfingret. BAH!! Just my luck ain't it! En liten liiiten tår kom det allt också. Det sved ju så jävulst.



Nej. nu ska jag sluta skriva.




Nu. Äntlingen :D!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0