Änna rektig frulle.

Annas päron är här i helgen och ska hjälpa oss att få till det sista i läggan. Så nu har vi hitills fått supermysiga advents stjärnor och stakar <3 Och lite grejer te bokhyllerna och sånt. Och nu är dom på ikea och köper massa smått och gått. Härligt att allt ska bli klart nu då :D

Skulle ju varit med egentligen och jag måste ju självklart jobba :p Och på tal om jobb, är det konstigt att man får hemlängtan till Norrland när man jobbar ute i Vällingby eller? Svaret är NEJ! Varenda gata där ute är döpt efter Norrland. Vi har Lyckselevägen, Multrågatan, Ulvögatan, Gudmundrågatan till och med Solleftegatan osv osv. Norrland <3



Så nu är det typ fulltid ute i Vällingby,vilket gör att jag ju saknar norrland lite extra varje dag! Men nu är de ju också bara 14 dagar kvar tills jag åker hem och hälsa på så de är lovely :)

Jobbade på julgalan på globen igår, krockade med Brolle, blev kär i Eric Saade, fick ett leende av Babben Larsson och visade Jessica Andersson vägen, kan man räkna mig som kändis -vän då eller ^^? Miii hii

Nej hoppa in i duschen för att göra sig redo för Factory-jobbet i Nacka.

Saknar gos.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0