He told me his penis would be a "Sad Panda" if I didn't give it a ride through the jungle.

Såå Julbord igår med Apo-personalen i region sthlm nord. Det var nice, åt så jag sprack typ.

doh, beställde nyss hem hela nyårsoutfiten från nelly. Och nya linser. shiet. SpenderarN.
Thias gjorde det iaf så värt det, visade honom vad jag hade beställt och detta var svaret :)!! :

Mathias´ säger:
hur som helst, you´re gonne be the prettiest of them all!
Camii || Rose || Cam || Po säger:
Naaawh boo ^^. You'r so sweet to me
Mathias´ säger:
only because u deserve it! ^^

Naawh, i like my Thias-boo :)!



Förresten! Jobbar på Globen imorgon, på Idol-finalen. DET NI! Mohahaha. I'm so freaking awesome, Jo tack jag vet!


Nu ska jag pillra lite med mina nörd-spel. Och sedan sova lite.


Saknar gos massor också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0