Julehelg

Julen är slut, har varit en myig helg med familj. Lite jobb blev de i veckan som va och utgång i helgen.
Juldagen var sjukt rolig bortsett från två incidenter, men de tar vi en annan gång. Jag var snygges som tusan i mitt läckra lila fodral från Nelly och mina awesome klackisar! Hoppas hitta en bild hos någon så jag kan visa.

Gos har åkte mot Kosovo och själv ska jag gå till jobbet strax. Känner nu att jag kanske skulle ha tagit på mig lite mindre jobb och vilat lite mer, men gjort är gjort och pengarna kommer sitta fint sen i slutet av januari :D

Kom iaf fram till att jag är en svag människa i Sollefteå, när de gäller festandet. Det räcker tametusan att jag bara sticker näsan över läns-gränsen så blir jag alkolist  här uppe. Från det att jag kom har de varit, fredag lördag onsdag fredag lördag söndag, och nu blir det onsdag fredag lördag. Va hände? Börjar se ut som sommaren. Va faen Cami, lite karaktär och nej-sägande kanske? Fast igår drack jag ju bara 3 öl. Så de var duktigt.


Nej nu drar jag på apo. Ikväll blir det sova hela kvällen tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0