Kupévärmare i hallen.

Det är fruktansvärt frustrerande att försöka sova i denna lägenhet, nånting är väldigt fel med elementet i hallen. Men tydligen ska de va så? Låter ungefär som att det är en kupé-värmare blandad med tredje världskriget med vibrationen på max. Wierd?

Blev ju inget sovande igår iaf. Det blev en fettande sällskapsspelskväll. Hade grymt roligt med Simon,Julia,Lillan, Danne och George. Jag ägde på Galenpanna och jag och gogge va tokbra på Absolut Överens, vilket var ganska chockande när vi var tjej-kille och dom andra körde lag på kille-kille och tjej-tjej. Fast Julia och Lillan var ju bäst överens, dom prickade in 5 av 5 möjliga exakt överns på olika ordvarianter av ordet Fis. HAHA det gjorde att vi alla ramlade tillbaka till kiss- och .. ja ni vet vilken ålder. Löjligt, men vi hade ruskigt kul.

Sjukt trött på jobbet idag dock, när jag endast sov 5 timmar. Blev en snabb vända hem för lite mat och sedan gick jag ner till gogge anton och jonas och spöade skiter ur dem på TEKKEN 6. Fy tusan vilken Jet Li/Jackie Chan jag är. I'M YOUR MASTER! MOHAHAHA. Woooaaajjaaahhiiiaa!

Nej nu ska jag däcka. Mer jobb imorgon, Sedan blir det snowboardåkning i backen och våran egen version av After Ski på Appelbergs. NICE!



Saknar sovnosen ^^. mihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0