Norrland är vårt rike, landet utan like.

Sitter på tåget påväg Norrut nu. Skräll att det var 35 min försenat och förmodligen lite till nu. Blää. Varför blir det alltid snöstormar när jag ska åka någonstans?

Jaha, Apo-jobbet då. Går superbra, trivs hur bra som helst med personal där :) Nu har jag jobbat typisch varje dag sen jag började den 23 nov, en ledig dag. Men nu blir det ju lite uppehåll därifrån, fast då börjar jag jobba på Apo hemma i Solle på lördag och jobbar där till den 2 januari så åker jag tillbaka till Stocke den 3e.
Värsta mini-semester-jobb grejen :p haha

Mami är i Sundsvall idag så åker med henne hem runt 13. Gött

Nej nu ska jag sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0