Workingclass hero.

Fan va jag knegar på dåe. Factory igår och Apo idag och imorgon. Duktigt tös. 

Kom hem för en liten stund sen, ska bli bjuden på föa av mamma Eva (annas mami) göttans!

På tal om Anna, hon hade lite roliga OCH lite mindre roliga äventyr inatt. kan ju dra lite snabbt vad som drabbade mig

  • Först ramlar hon in med huvudet först i min dörr så den slängs upp, trodde det var en mördare.
  • Hon välter ena badrumsskåpet, RÄTT ner i golvet, PANG!
  • Hon gör otrevliga saker i köket, som jag får städa undan,
  • Hon vill sova på hallgolvet, men jag bäddar extra sängen åt henne och stoppar om henne
  • När hon vaknar på morgonen har hon tappat mobilen i spyhinken som jag ställde fram åt henne.
Summering då: SOPA!

http://barombompsh.blogg.se
Anna's blogg. läs om vidare äventyr som hände innan hon kom hem!


Nej nu ska jag nörda lite dataspel kanske ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0