70's -80's night! Disco Fever

Haha yes ikväll är de 70's and 80's night på Valvet, Boney M står för underhållningen, ni vet "Daddy, daddy coooool" I think it will be pretty darn good. Mycke äldre men de ger ju bättre dricks haha ^^ Ikväll är det jag och Emma i baren för Petra är ledig, men lika glad är jag för de :D Har fixat lite nya drinkrecept som jag nämnde i förra inlägget så beställ mina nya drinkar ikväll folk annars..... ^^.

Så anyhow sitter här hemma och laddar med lite härlig 70-80-tals musik, fast jag laddar med lite mer rocklåtar än discolåtar, haha aldrig riktigt varit min grej det där med disco *ryser*

Nää men ja ska väl ta och dra míg ner på jobbet.. snart.. ska bara.. haha jadu, ta mig orken kanske. ;p Nej nu går jag hej då! '

Haha jag hitta ett jätte roligt program till min kamera där man kan lägga in roliga saker samtidigt som man fotar ;p haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0