Alla tofflars dag. Bazinga!

Yes jag överlevde alla hjärtans (tofflars) dag utan att behöva skälla på någon och utan att behöva uppskatta en gåva jag egentligen känner mig ytterst obekväm av att få. Så de blev en lyckad dag :p Jag och Emma körde servering på Valvet, vi hade ganska bra med folk ändå, mycket par, DOH! Men de gick bra för dom va inte sådär överdrivet gulliga med varandra.

Usch jag kanske låter som värsta singel-bitterfittan. Men jag ogillar VERKLIGEN Alla Hjärtans Dag. Varför, varför i hela H**v*te behöver man en dag, då man ska visa sin partner hur mycket man uppskattar varandra genom onödiga gåvor och blommor, (som visst är fina, oftast, men som vissnar lika fort som man packar upp dem ur omslaget) godis och diverse annat småkrafs! Jag menar, om du vill vise din partner hur mycket du uppskattar denne, men ge henne/honom blommor, kort, lappar, en middag, o dyl en helt VANLIG dag istället. Det är ju värsta PR tricket för att lura på folk massa onödigheter under den här dagen. Det är vad jag tycker iaf. HALLÅ vad hände med spontan utemiddag en torsdag kväll med ett glas vin till? Och en gullig lapp på köksbordet på en måndagsmorgon från din älskling. DET är att visa uppskattning, att göra de spontant. BAH på alla tofflars dag säger jag. Men det är ju min åsikt, ni får ju gilla de om ni vill. Men alla blir ju så himla pressade och stressade av att man "måste" köpa el göra något idag. "åååh tror du att han/hon gillar det här? eller ska jag göra något mer? Tänk om h*n inte blir glad, tänk om h*n vill göra något annat?" WHO THE HELL CARES!!!! Inte jag iaf.



För att tala om något mindre upprördande från min sida så ska jag berätta att igår va en riktigt bra kväll på Valvet. Artisterna var bra, det var inge bråk och tjaffs och allt flöt på fint. Många beställde min Solero drink och dom älskade den ^^.! Ooooh EGOBOOST! Hahaha.  Den kommer finnas nästa helg också om de är fler som vill prova den, fast då jobbar ju inte jag, men Emma och Petra kan den också ^^


Nej nu ska jag fira den här dagen med en Cöla, Cheese cruncherz, hela säsong 8 av Scrubs och säsong 3 av Big Bang Theory. FÖR ATT JAG ÄLSKAR DET GODA! ^^. Klatchigt ha?

Pling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

stilig blogg du har sötnos! hoppas att du har haft en underbar helg. kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar! hare bäst, kramkram

2010-02-15 @ 10:39:57
URL: http://polsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0