Drygjävel.

Här har man suttit och skrivit ett nytt blogginlägg och kollat på tv och diverse annat, inte kollat Facebook alls de senaste 20 minuterna. Så hä man upp facebooksidan, Jag tänker ungefär såhär när jag ser att jag har nya notifications "Oj 36 nya notifications, va fan vem har gått lös på någon annans status egentligen?" Så ser jag att alla är från Kapten, och att han har "gillat" min status, 36 ggr och alla är olika statusar, givetvis för man kan ju bara gilla en status en gång. Då tänker man lite såhär "Va fan de måste ha blivit nått laggfel på fejjan" Så jag skriver till Kapten:




Och då fortsätter konversationen såhär :

{Wiking} säger:

 

jag som trode det var 40 men jag missade väl några då ^^

 

;D

Camii | Transforming | säger:

 

??

{Wiking} säger:

 

hahahahahahahaha

 

det var inget lagg ^^

Camii | Transforming | säger:

 

Har du tråkigt eller ;P?

{Wiking} säger:

 

hehe,näääää .. jag ville vara lite jobbig bara ^^




Hur dryg får man va? Då märker man att han har alldeles för mycket fritid! JÄVLA SOPA ^^.


Kan ju tala om att listan fortsätter lååångt låååångt ner på min facebook.
-.-' GAH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0