Först var det nästan inget, sen var de överallt.

Jaa, min lediga "halvvecka" den försvann. Det blev jobb på valvet idag, sen är det på Apoteket imorgon och torsdag och fredag och lördag, plus Valvet fredag och lördag kväll. Egentligen skulle jag vara ledig Mån,Tis,Ons, och Fre förmiddag. Men jag gnäller inte, mer pengar i kassan, katchiiiing.

Blev lite yr i bollen efter för mycket parfym sniffande hemma hos Mamii igår. Jag fick ju uppgift att hitta nå goda parfymer åt folk som inte va där också, så jag hoppas att allt inte snurrade till min hjärna och luktsinne alltför mycket utan att jag lyckades välja några goda dofter. Blev två parfymer åt mig själv iaf ^^.

Efter mitt "kluddande" i Antons häfte igår så fick jag världens "rit-sug" Så nu ligger det papper över hela mitt golv i lägenheten med olika skisser och målningar.. Ska försöka hinna knäppa några kort som jag kan visa. Måste i vilket fall som helst upp till skolan och låna lite grejer för mitt egna förråd hade sjunkit drastiskt. Undrar hur?
Men här ska de ritas och målas iaf! Jag har fått världens insperations-kick också så de bara svischar förbi bilder i huvudet på mig som måste ut på papper.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Scrubs S09. Upp tidigt imorgon. Tjiing

Tog en bild på den första teckningen i camen, de gjorde inte bilden rätta, men ni ser ju iaf att jag har kommit igång ;p Just den här har jag försökt efterlika en annan tjejs teckningar som jag såg på nätet.

Kommentarer
Postat av: Malin Norström

Kandee? ;)

2010-02-24 @ 15:11:30
URL: http://malinnorstrom.blogg.se/
Postat av: Camii

haha jepp ;p

2010-02-24 @ 19:50:07
URL: http://camillasedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0