Kawabonga!

Hell yeah, she is back! Ny dator och internet kirrat i lägenheten! Shiiet så bra allt går nu^^.

Jobbade ikväll på Valvet 15.30 - Hade 2 pers på hela kvällen så 9 när köket stängde låste jag och gick hem efter diverse städning. Jag roade mig med att komma på 4st Alla <3 dag- drinkar till i helgen :) DET mina vänner var rligt. Och dom blev supergoda! Ska dela med mig av dom efter imorgon kväll när jag vet vad dom andra tycker :) Sen fixade jag några drinkar då Dooleys var huvudingridiens också, får de gör vi aldrig några speciella drinkar på, så jag tyckte de var dags nu ;p så imorgon och lördag har vi MASSA nya drinkar (inte bara alla <3 dag och dooleys drinkar, några andra också) att erbjuda folket. Så VÅGA PROVA! ;p Sen roade jag mig med lite hederlig styrketräning, nämligen fylla på kylarna och bära ölbackar och ciderlådor från spritförrådet och fram, de kan jädrar i mig ge träningsvärk i armarna ibland. Fast inte nu tror jag, för de var inte så mycket som jag bar, de mesta var påfyllt. ;p


Och sedan kl halv 10 har jag bara roat mig med att installera min nya dator och kolla så allt funkar osv. LOVE IT! Den är jättefiin ^^.

Nej nu ska jag kolla på lite Big Bang Theory! <3 awesomeness! tjing tjing peeps

Kommentarer
Postat av: em

Du är utmanad! http://emelojs.blogg.se/2010/february/3-saker-du-ar-nojd-med.html Som tack för hjälpen får du biobiljetter!

2010-02-12 @ 11:49:11
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0