Picasso släng dig i väggen.

Usch usch usch vad trött jag är. Klev upp halv 7 imorse för jag började jobba på Apoteket kl 8. Dagen gick fort enda tills jag började på Valvet kl 15.30.. Klockan tickade oooliiidligt sakta, jag åt, läste, pillade, städa. Så va klockan 7, så fyllde jag kylarna, städa lite till, så va klockan 8, fortfaranade INGA GÄSTER. ööh? Så jag ritade, typ 10 sidor i mitt block. haha snacka om tidsfördriv.. Plockade iordning för lunchen imorgon och förberrede allt. 10 över 9 var jag på väg hem.. And still no people. Va fan hände? Äh nu är jag hemma och kan varva ner och sedan sova för imorgon blir de 8-18 på Apoteket. ´Sen ska jag äntligen kolla på direktsändning från OS och inge repriser. Hockey'!!! HELL YEAH.

Har fått hem några bra filmer ja ska kika på också.

Fy vilka tråkiga inlägg dom två sista ha varit. Nej nu måste de hända nått roligt snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0