Snart kan ni åter ta del av mitt liv!

Japp, en vecka i lägenheten idag. Jag ÄLSKAR DEN. Snart färdig med allt också, ska bara skruva ihop sängstommen typ, det är det jag inte riktigt orkat med än. Men som ni kanske märkt har jag ingen dator, min kraschade ju som sagt i oktober, och sen när jag kom till Norrlandet så har jag suttit vid mamii's dator. Men nu har jag iaf (efter mång och besvärliga upplivningsförsök på min gamla) beställt en ny dator :)! Den komer nu i veckan så snart mina kära vänner, kan jag börja skriva vad som händer igen.

I fredags efter jobbet tänkte jag och emma gå ut och ta en drink eller två, inte mer, på appelbergs. Istället blev det Hörnan, massa cider och 3 tequila shots på en halvtimme och efterfest hemma hos mig med Moa,Emma, Felix, Petrus, Hempa och jag själv. jag mådde INTE okey på lördagen. Mötte upp Petra på stan för en fika på Petter, deras underbara räkmackor, men jag fick i mig ca 4 räkor, sen blev det " kan man få den to go ?" Sen gick jag hem och dog i sängen tills kvällen. Då blev det middag hos Petra innan jobbet, vi gjorde supergodmiddag.
Meen vi mådde som sagt inge bra (hon hade också lyckats supa lite hårt under fredagen) såå vi var grymt sega på jobbet. Men de gick bra. Söndagen kom, det blev tacos/tjej/personal-kväll/halvfest hos Emma med nästan alla tjejerna från valvet. Vin, tacos, nån drink, massa spel, singstar och massa prat och skratt. Hade supertrevlig kväll, vi saknade dock Petra och Linda som inte kunde komma. Men de var definitivt inte sista gången vi gjorde nått sånt här så nästa gång får ni också va med tjejer!

Idag har jag bakat bullar och sockerkakor med mamii så nu ska jag snart hem och njuta av dem i lägenheten :)

Men som sagt håll ut, datorn kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0